Jay-Z lanseaza “Decoded”

16 Nov

Jay-Z, mogulul hip-hop-ului isi lanseaza astazi prima carte din cariera. Volumul intitulat “Decoded” este un corpus narativ alcatuit din versuri si povesti din viata de “platina” a cantaretului.

Coperta cartii a fost realizata de catre artistul Andy Warhol, cel care a decorat prin ilustratii cele mai celebre piese ale lui Jay-Z.

Lansarea a fost pregatita in cele mai mici detalii, cu trucuri inedite. Cu sprijinul motorului de cautare Bing si a implicarii impresarului, Jay-Z a reusit sa amplaseze pe site-ul sau si pe alte medii de socializare, pagini din carte, pe care fanii sa le decodifice mesajul si sa castige premii.

Iata un fragment din “Decoded”:

“Cand am inceput sa lucrez la aceasta carte, i-am spus editorului meu ca vreau sa fac trei lucruri importante. Primul, sa demonstrez ca versurile de hip-hop – nu doar ale mele, ci si a celorlalti mari MC – sunt poezii daca le citesti cu atentie.

In al doilea rand, am vrut ca aceasta carte sa spuna povestea generatiei mele, sa arat contextul alegerilor violente si haotice care se intampla acum in lume. Si nu in ultimul rand, am vrut ca volumul sa arate cum hip-hop-ul a creat modalitatea de a transforma orice experienta intr-o poveste pe care toata lumea sa o poata auzi si sa se identifice cu ea”.

Mai mult, directorul de creatie al casei de moda Gucci, Frida Giannini a asezat in vitrina magazinului sau situat pe Fifth Avenue o jacheta din piele printata in interior cu versurile canataretului. Jay-Z va primi geaca cadou chiar astazi, la lansare.

Cateva paragrafe din cartea “Decoded” au fost putut fi observate pe fundul piscinii situate in incinta hotelului Delano, Miami si chiar ca mesaj pe farfuriile si fetele de masa ale restaurantului Spotted Pig, New York.

Leave a Reply

