Bradul de Craciun creat de Dior

6 Dec

Este al doilea an cand designerul John Galliano creaza bradul de Craciun pentru lantul hotelier de lux Claridge’s. Muza lui Dior pentru acest an a fost oceanul, creatia fiind intitulata “Under the Sea”.

Galliano a dat nastere unui adevarat paradis oceanic marin impodobind bradul cu frunze sclipitoare argintii, bijuterii, corali roz, cai de mare, pesti, anemone, meduze, stele de mare si pesti. “ Frumusetea interioarelor Art Deco de la Claridge’s m-au inspirat intotdeauna. Sunt incantat ca am fost invitat sa creez inca un pom de Craciun. Mi-am propus sa creez o fantezie subacvatica”, a declarat designerul.

Tom Kochs, managerul hotelului a adaugat: “ Suntem incantati sa vedem ca legendarul Galliano s-a intors sa creeze magia Craciunului in hotelul nostru. Am fost multmiti de bradul spectaculos realizat anul trecut si abia am asteptat noul design. Am tinut legatuta tot anul si iata ca acum Claridge’s si Dior sunt sinonimele unui patrimoniu impecabil”.

In 2009 designerul Galliano a creat un brad inghetat, impodobit cu papagali si leoparzi.

Leave a Reply

