Johnny Depp nu vizioneaza filmele in care joaca

22 Dec

Actorul in varsta de 47 de ani a declarat ca ii este incomod sa se priveasca pe marele ecran si este multumit ca directroul Tim Burton ii impartaseste filozofia. “Fac tot posibilul sa evit fimele in care joc. Stiu ca lui Tim ii place acest lucru ca eu nu fac parte dintre actorii care-si iau in brate televiozarele atunci cand se revad. Mai degraba as inghiti un sac cu capuse decat sa fac asta.”

Intrebat de jurnalistii de la revista OK Marea Britanie ce anume l-ar determina sa se privesca, Jonnny a raspuns : “Probabil cateva sticle de vin”. Starul din “Tourist”, pelicula in care joaca cu Angelina Jolie, insista si adauga ca el are incredere in regizori si in producatori si ca  modul in care isi interpreteaza scenele sa fie pe masura dorintei lor.

“Eu stiu ca atunci cand ei imi spun “Ai terminat”, serviciile mele numai sunt necesare. Practic, totul se afla in mainile directorului si editorului. Este datoria mea sa le ofer optiuni cu care sa se joace. Asa ca ei fac ce vor” a declarat actorul.

Leave a Reply

