Naomi Campbell, goala pentru revista GQ

2 Feb

Naomi Campbell se mandreste cu trupul sau si vrea sa le arate tuturor acest lucru. Lipsita de orice fel de inhibitie, supermodelul a pozat nud pentru coperta revistei GQ Marea Britanie.

In numarul dedicat lunii martie 2011, Campbell este dovata vie ca frumusetea nu are varsta. La cei 40 de ani, manechinul de talie internationala degaja sexualitate prin toti porii.

In interviul realizat de Tony Parsons, Naomi dezvaluie cititorilor detalii despre diamantele “insangerate”, lectiile de viata invatate si frica resimtita atunci cand a depus marturie in procesul intentat fostului dictator liberian Charles Taylor in anul 2010.

“Dupa ce am aflat ca el a ucis mii de oameni, bineinteles ca m-am temut pentru viata mea si a familiei mele”, a declarat modelul britanic.

Mai mult, bruneta sustine cu fara lipsa de modestie o idee intesanta:” Eu nu citesc ziare…eu le vand”.

In pictorialul realizat pentru editia britanica Gentlemen Quarterly, Campbell mai apare si “imbracata” intr-un maiou alb si “accesorizata” cu mult ulei de corp. Campbell si-a inceput cariera in anii ’80 si treptat a devenit  recunoscuta in toata lumea.

Leave a Reply

