Muzele moderne

21 Feb

Revista de moda Muse a realizat un numar dedicat frumusetii feminine pentru numarul dedicat primaverii 2011. Fotografii Danielle Duella si Iango Henzi si hair sylist-ul Luigi Murenu au fost ajutati de modelele Gisele Bundchen, Carolyn Murphy, Isabeli Fontana, Guinevere Van Seenus, Malgosia Bela, Natasha Poly, Jamie Bochert si Karen Elson pentru crearea editorialului intitulat “The Modern Muse”.

Sase coperte alb negru si color le surprind pe supermodele in toata splendoarea lor. ” Am creat acest portofoliu cu aceeasi cu dorinta realizarii unui proiect de casa autentic. Pur, nepretentios un proiect ce s-a transformat intr-o mica opera de arta sub egida mea. Aceste fotografii sunt cinstite. Portrete ale unor femei pe care le cunosc de multa vreme si degetele mele au trecut prin parul lor de atatea ori. Am lucrat asiduu si am fost capabil sa pun in joc toata experienta mea” a declarat Luigi Murenu.

In galeria de mai sus puteti asadar sa admirati opt femei, opt muze, opt frumuseti.

Leave a Reply

