Diesel – Campania publicitara pentru primavara/vara 2011

25 Mar

Pentru 2011, celebrul brand de jeanswear le-a pregatit fanilor o noua surpriza. Daca in campanie publicitara din anul 2010 sloganul ii indemna sugestiv “Be Stupid“, in 2011 iubitorii denim-ului sunt trimisi sa-si recupereze sanatatea mintala pe o insula pustie!

Noul concept publicitar surprins de catre fotograful Guy Aroch aduce in prim plan idee de evadare din cotidian. Dupa atatia ani in care au fost marginalizati de societate pentru ca au fost prea curajosi, individualisti sau mult prea natangi fata de restul lumii, admiratorii si-au gasit in final un loc pe care-l sa-l poata numi “acasa”.
In 2011 ei emigreaza pe “Insula Diesel“: o utopie tropicala unde totul prospera.
In timp ce campania se va desfasura pe site-ul Diesel, pe retelele de socializare si va dispune chiar si de un cont Wikipedia, reguli si legi vor evolua saptamanal cu ajutorul cetatenilor. Intre timp, magazinele Diesel se vor transforma si vor deveni oficial ambasadorii care vor transmite mai departe filozofia conducerii noii lumi.
Label-ul Diesel a luat nastere in anul 1978 la initiativa lui Renzo Rosso si a lui Adriano Goldscmied. Astazi, magazinele ce includ nenumarate modele de jeansi sunt raspandite in peste 80 de tari.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: