From Gossip Girl to Dove Girl

12 Apr

Daca colegele sale de platou Blake Lively si Leighton Meester au impuscat colaborari cu brand-uri renumite, iata ca i-a venit randul si celebrului personaj feminin Vanessa Abrams din “Gossip Girl” sa-si puna talentul in valoare. Actrita

Jessica Szohr a fost aleasa imaginea deodorantului Dove Ultimate Go Sleeveless .

Artista este incantata de noul statut. ” Unul dintre avantajele meseriei mele este ca am o noua perspectiva asupra modei si a importantei accesoriilor. Sa ai o pereche grozava de pantofi sau o curea poate fi la fel de important ca axilele netede atunci cand vine vorba de tinuta mea.

Deodorantul Dove Ultimate Go Sleeveless este un must-have deoarece imi confera increderea ca pot purta orice-mi place si ma ajuta sa-mi ingrijesc pielea delicata” a declarat Jessica.

Fashionista in varsta de 26 de ani s-a alaturat campaniei Dove pentru a le determina pe femei sa renunte la maneci in noul sezon. Formula cremoasa ce promite utilizatoarelor axile mai moi si mai fine le provoaca pe toate reprezentantele sexului frumos sa se inscrie on-line la competitia Fashion Challange.

Concursul consta in proiectare unui top, iar castigatoarea va fi recompensata cu 5.000 $ si o sesiune de shopping la New York alaturi de Jessica Szohr.

In trecut, actrita a mai colaborat cu SoBe Lifewater si Op ca model pentru campaniile lor publicitare.

Imagini din “spatele scenei” pentru Dove

3 Responses to “From Gossip Girl to Dove Girl”

  1. Edna Howenstine March 5, 2012 at 10:44 PM #

    You have remarked very interesting details! ps decent internet site.

  2. Cedrick Schweim March 6, 2012 at 7:36 AM #

    Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to mention that I have really loved surfing around your blog posts. In any case I’ll be subscribing to your feed and I am hoping you write again very soon!

  3. Richard Zellner March 10, 2012 at 10:54 AM #

    Some genuinely good content on this website , regards for contribution.

Leave a Reply

