O blonda efervescenta

9 May

La cei 41 de ani Uma Thurman arata senzational! Dovada? Noua campanie publicitara in care a fost distribuita. Starul peliculelor “Pulp Fiction” si “Kill Bill” a fost desemnata ambasadoarea bauturii carbogazoase Schweppes. Cu un zambet seducator si cu o pereche de picioare tonifiate Uma este definitia unei blonda efervescente!

Surprinsa in trei ipostaze de catre celebrul fotograf David LaChapelle, actrita interpreteaza rolul unei dive super sexy. In afara afiselor publicitare, artista este si starul unui spot incitant. Aflata in backstage, Uma asteapta sa fie intervievata de catre un jurnalist. Nici bine nu apuca barbatul sa-i adreseze intrebarea ca artista raspunde.

“Nu neg. Tot ce se spune despre mine este adevarat. Si mult, mult mai mult…Iubesc Schweppes si am nevoie de el tot timpul. Imi place sa am un Schweppes cu strainii, imi place sa am Schweppes acasa si uneori in taxi. Si tu, ai vrea un Schweppes …doar tu si cu  mine?”. Transpirat si cu imaginatia debordanta, juranlistul da replica: “Imi pare rau Uma, dar te gandesti la sex nu-i asa?” Totul se spulbera atunci cand Uma ii arata ca Schweppes este de fapt bautura sa preferata.

Uma Thurman o inlocuieste in reclame pe Nicole Kidman, fosta “purtatoare de cuvat” a bauturii racoritoare din 2010. Schweppes este disponibil publicului in cinci arome diferite: lamaie, strugure, piersica, Indian Tonic si Agrum.

Imagini din “spatele scenei”


Nicole Kidman pentru Schweppes

Leave a Reply

