Cea mai sexy femeie din lume, starul unui pictorial hot

26 May

Rosie Huntington-Whiteley, manechinul in varsta de 24 de ani desemnat in urma cu putin timp de catre revista Maxim “Cea mai sexy femeie din lume” este starul unui pictorial hot. Interpreta personajului principal din cea de-a treia parte a filmului “Transformers”, Dark of the Moon  este cover-ul de iunie-iulie al revistei Complex.

Modelul casei de lenjerie intima Victoria’s Secret si iubita actorului Jason Statham a pozat provocator in fata obiectivului artistului Sheryl Nields, in outfit-uri alese de catre stilistul Danielle Nachmani. In paginile publicatiei, Rosie dezvaluie mai multe detalii despre noua postura de actrita, orele istovitoare de munca alaturi de echipa de filmare si alergatul pe tocuri.

“Regizorul Michael Bay a fost extraordinar. Noi am lucrat amandoi pentru prima data la o reclama pentru Victoria’s Secret, in 2009. Asa ne-am intalnit. Apoi, in acea vara mi-a trimis un email in care imi explica ca i-ar placea sa ma filmeze pentru Transformers. M-am gandit ca este vorba despre un rol minor.

Nu eram foarte incantata, dar m-am prezentat. Cateva zile mai tarziu mi-a trimis un mesaj in care spunea ca si-ar dori sa fiu actrita principala si sa ma gandesc la aceasta propunere. Apoi l-am intalnit pe Shia, am dat o  proba si apoi am filmat o prima secventa. Deci, da totul s-a intamplat foarte repede.

Pentru a interpreta acest personaj a trebuit sa ma misc foarte repede. S-au inchis strazile principale din Chicago. Ba chiar a fost oprita circulatia timp de o saptamana, asa ca am avut de alergat destul de mult pe tocuri.

Sunt recunoscatoare pentru acest lucru. Am lucrat noua ani din viata inainte ca acesta sansa sa se iveasca. Sunt foarte bucuroasa ca am luptat pentru cariera mea. Cand te loveste in cele din urma succesul, asta te ajuta foarte tare sa privesti in perspectiva” a declarat Rosie.

Admiratorii de pretutindeni vor fi cu siguranta incantati cand vor aflta ca pentru acest shooting a fost realizat si un videoclip din “spatele scenei”.  Il puteti si voi vizualiza accesand link-ul www.youtube.com

3 Responses to “Cea mai sexy femeie din lume, starul unui pictorial hot”

  1. Lonna Lautaret May 26, 2011 at 8:05 PM #

    This is very interesting, You’re a very skilled blogger. I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your great post. Also, I have shared your web site in my social networks!

  2. spotingbet June 1, 2011 at 5:59 AM #

    rforw.com is very cool !

    sportingbet aust

  3. sportinbet June 23, 2011 at 9:58 AM #

    rforw.com is cool !!
    sportingbet

Leave a Reply

