Chanel Prestige Eyewear – Campania publicitara pentru toamna/iarna 2011/2012

29 Jun

Chanel este si va ramane intotdeauna brand-ul sinonim cu eleganta, rafinamentul si calitatea. Karl Lagerfeld, directorul de creatie al casei de moda franceze stie foarte bine ca label-ul sau nu a fost niciodata reprezentat mai bine decat asa cum a facut-o Claudia Schiffer, modelul ce i-a devenit iremediabil muza unor nenumarate colectii.

Astfel, topmodelul supranumit “The body” este imaginea noii colectii de ochelari intitulata “Prestige” pe care designerul o propune tuturor femeilor pentru sezonul toamna/iarna 2011/2012. Lagerfeld este de fapt responsabil pentru ascensiunea Claudiei in rangul fotomodelelor, transformand-o pe Schiffer intr-una din imaginile emblematice Chanel.

Frumoasa germanca in varsta de 40 de ani, mama a trei copii, sotia regizorului de film Mattew Vaughn, cover-ul numerelor de iulie 2011 ale revistelor Harper’s Bazaar si Harper’s Bazaar Marea Britanie a fost fotografiata in campania publicitara chiar de catre ilustrul designer. Chiar daca iubitoarele brand-ului mai au de asteptat pana sa-si achizitioneze pretiosii ochelari, Karl Lagerfeld a facut deja publice fotografiile colectiei “Prestige”.

Imaginile alb/negru surpinse de Lagerfeld o infatiseaza pe Claudia cu noile modelele de ochelari ale seriei, imbracata in outfit-uri monocromatice si accesorizata cu camelii, florile preferate ale fabuloasei creatoare Gabrielle Bonheur Chanel.

Ca un omagiu adus stilulului si filosofiei Chanel, Lagerfeld si-a propus sa oglindeasca aceste doua atribute in cele mai mici detalii. Astfel, bratele ochelarilor sunt impodobite cu modelul iconic al gentilor  2.55 (numele vine de la luna si anul in care aceasta a fost creata), lantul. Printre zale accesoriilor pentru protectia vederii au fost adaugate fasii din blana de miel in nuante de gri, bleumarin si visiniu, in ton cu cromatica sezonului rece.

Casa de moda Chanel se afla sub tutela maestrului Karl Lagerfled din anul 1983, atunci cand preia functia de director artistic. De atunci si pana in prezent, creatorul de origine germana in varsta de 77 de ani a reusit sa conduca acest imperiu al modei cu brio prin traspunerea imaginatiei deborante in slujba tuturor iubitorilor de frumos.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: